Κλείνουν εντός των ημερών όλα τα καταστήματα Guess στην Ελλάδα, με τον ιταλικό οίκο να ανακοινώνει το τέλος της επιχειρηματικής του σχέσης με την Promoda AE (διανομέα
του στην ελληνική αγορά), η οποία παραπέμπει το θέμα προς διαιτησία,
στα ελβετικά δικαστήρια.
Όπως αναφέρει η Ναυτεμπορική, η Promoda AE, διαθέτει στην Ελλάδα όλη
την γκάμα των προϊόντων της φίρμας πλην κοσμημάτων και ρολογιών (ήτοι
ενδύματα, αξεσουάρ και υποδήματα). Ουσιαστικά την έχει αναπτύξει από
την είσοδό της στην ελληνική αγορά, πριν από 16 χρόνια και πλέον ο
ετήσιος τζίρος των προϊόντων αυτών εκτιμάται, σύμφωνα με
πληροφορίες, γύρω στα 8-9 εκατ. ευρώ.
Η ελληνική εταιρεία είχε ενημερώσει τη Guess για τις εξελίξεις στην ελληνική αγορά, ως αποτέλεσμα της οικονομικής κρίσης ζητώντας να γίνουν πιο ρεαλιστικοί οι στόχοι αναφορικά με τα budgets και την επέκταση του δικτύου. Ο ιδιοκτήτης της Promoda, Μάκης Ζουμπουλίδης, εξηγεί στη «N» ενδεικτικά, ότι σε περιβάλλον ύφεσης δεν δικαιολογείται ανάπτυξη του δικτύου με 3 νέα καταστήματα, ετησίως, όπως τα δύο μέρη είχαν συμφωνήσει πριν πέντε χρόνια.
Τέτοια ζητήματα ετέθησαν στην Guess Europe ενώ σύμφωνα με τον κ. Ζουμπουλίδη, ο οίκος δεν έστειλε απλώς αρνητική απάντηση ως προς τις διευκολύνσεις αλλά και παραίνεση ότι πρέπει να τηρηθούν οι αρχικοί στόχοι, κυρίως σε ό,τι αφορά τις επενδύσεις στη λιανική. Η Promoda με δίκτυο άνω των 300 πελατών, έφθασε να λειτουργεί δίκτυο λιανικής 9 καταστημάτων Guess αλλά μετά τις τελευταίες εξελίξεις, προχωρά σε διακοπή λειτουργίας των καταστημάτων.
Η ελληνική εταιρεία, με βάση εκτιμήσεις της, το 2012 θα εμφανίσει έσοδα 14 εκατ., από τζίρο 16 εκατ. το 2011 και 22,3 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση. Το 2011 είχε καθαρές ζημιές προ φόρων 1,24 εκατ. έναντι κερδών 1,4 εκατ. το 2010.
thestival
πληροφορίες, γύρω στα 8-9 εκατ. ευρώ.
Η ελληνική εταιρεία είχε ενημερώσει τη Guess για τις εξελίξεις στην ελληνική αγορά, ως αποτέλεσμα της οικονομικής κρίσης ζητώντας να γίνουν πιο ρεαλιστικοί οι στόχοι αναφορικά με τα budgets και την επέκταση του δικτύου. Ο ιδιοκτήτης της Promoda, Μάκης Ζουμπουλίδης, εξηγεί στη «N» ενδεικτικά, ότι σε περιβάλλον ύφεσης δεν δικαιολογείται ανάπτυξη του δικτύου με 3 νέα καταστήματα, ετησίως, όπως τα δύο μέρη είχαν συμφωνήσει πριν πέντε χρόνια.
Τέτοια ζητήματα ετέθησαν στην Guess Europe ενώ σύμφωνα με τον κ. Ζουμπουλίδη, ο οίκος δεν έστειλε απλώς αρνητική απάντηση ως προς τις διευκολύνσεις αλλά και παραίνεση ότι πρέπει να τηρηθούν οι αρχικοί στόχοι, κυρίως σε ό,τι αφορά τις επενδύσεις στη λιανική. Η Promoda με δίκτυο άνω των 300 πελατών, έφθασε να λειτουργεί δίκτυο λιανικής 9 καταστημάτων Guess αλλά μετά τις τελευταίες εξελίξεις, προχωρά σε διακοπή λειτουργίας των καταστημάτων.
Η ελληνική εταιρεία, με βάση εκτιμήσεις της, το 2012 θα εμφανίσει έσοδα 14 εκατ., από τζίρο 16 εκατ. το 2011 και 22,3 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση. Το 2011 είχε καθαρές ζημιές προ φόρων 1,24 εκατ. έναντι κερδών 1,4 εκατ. το 2010.
thestival
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου