Νικόλας Μπογιόπουλος
Σε
περίπτωση που ζεις σε κάποια σπηλιά, ή ίσως κάτω από μια πέτρα, το
πιθανότερο είναι να μην γνωρίζεις πως το Facebook εδώ και λίγες βδομάδες
μπήκε στο χρηματιστήριο. Έγινε public. Όπως public σε έχει «ψήσει» να
κάνεις τις ιδιωτικές στιγμές σου τα τελευταία χρόνια. Τα κακά νέα - για
τους χρήστες του - είναι πως όσοι πίστευαν μέχρι τώρα πως τα πάντα στο
Facebook είναι «δημόσια», δεν έχουν ιδέα για το τι πρόκειται να γίνει
από εδώ και πέρα.
Το
Facebook πλέον χρειάζεται από σένα περισσότερα. Θέλει να σε κάνει να
μοιράζεσαι περισσότερα. Να εκτεθείς ακόμα περισσότερο. Πρέπει να κάνει
όλα αυτά τα – κάπως – ανατριχιαστικά πράγματα που έκανε αλλά με μια νέα
αρχή: κι άλλο κι άλλο κι άλλο. Θα σε πουλήσει σε διαφημιστές, σε
μετόχους, σε όσους μπορεί.
Ο
στόχος πλέον είναι να μαζέψει περισσότερα χρήματα. Πως θα το κάνει; Με
το