Σοβαρότατες υπόνοιες άφηναν οι New York Times για τον εθνικό μας
σφαγέα Κεμάλ Ατατούρκ ότι απέστειλε 400 τόνους οστών από θύματα της
σφαγής στη Μικρά Ασία που αναλογούν σε χιλιάδες ανθρώπους σε ξένα
Βρισκόμαστε σε μια εποχή όπου η Ελληνική αγορά χρειάζεται περισσότερο
από ποτέ την στήριξή μας.
Και πραγματικά είναι πολύς ο κόσμος που προσπαθεί με κάθε τρόπο να
σταθεί στο πλευρό των παραγωγών και όσων δουλεύουν σε εργοστάσια με
Ελληνικά προϊόντα. Τι γίνεται όμως σε κάποιες περιπτώσεις σαν αυτή του
γάλατος αλλά και του γιαουρτιού ή κάποιων τυριών που έχουν εργοστάσια
στην Ελλάδα αλλά τα προϊόντα τους είναι ... εισαγόμενα;
Θα χρησιμοποιήσουμε κάποια παραδείγματα περιμένοντας απλά μια
απάντηση για το πώς πρέπει να συμπεριφερθεί ο Έλληνας καταναλωτής
τελικά;
Σου λένε να αγοράσεις συμπυκνωμένο γάλα συγκεκριμένης εταιρείας γιατί
αυτό