Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα εργοστάσια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα εργοστάσια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

Ο Κεμάλ πούλησε 400 τόνους οστά Ελλήνων σε εργοστάσια. Φτιάξτε του κι άλλο μουσείο

kemal
Σοβαρότατες υπόνοιες άφηναν οι New York Times για τον εθνικό μας σφαγέα Κεμάλ Ατατούρκ ότι απέστειλε 400 τόνους οστών από θύματα της σφαγής στη Μικρά Ασία που αναλογούν σε χιλιάδες ανθρώπους σε ξένα

Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ


Βρισκόμαστε σε μια εποχή όπου η Ελληνική αγορά χρειάζεται περισσότερο από ποτέ την στήριξή μας. Και πραγματικά είναι πολύς ο κόσμος που προσπαθεί με κάθε τρόπο να σταθεί στο πλευρό των παραγωγών και όσων δουλεύουν σε εργοστάσια με Ελληνικά προϊόντα. Τι γίνεται όμως σε κάποιες περιπτώσεις σαν αυτή του γάλατος αλλά και του γιαουρτιού ή κάποιων τυριών που έχουν εργοστάσια στην Ελλάδα αλλά τα προϊόντα τους είναι ... εισαγόμενα;


BLAXASG1

Θα χρησιμοποιήσουμε κάποια παραδείγματα περιμένοντας απλά μια απάντηση για το πώς πρέπει να συμπεριφερθεί ο Έλληνας καταναλωτής τελικά;

Σου λένε να αγοράσεις συμπυκνωμένο γάλα συγκεκριμένης εταιρείας γιατί αυτό
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...