Ούτε την Ελληνική φέτα, ή καλύτερα την πρώην «Ελληνική φέτα» δεν μπόρεσε να προστατέψει η αργόμισθη κυρία Δαμανάκη που τοποθετήθηκε στην θέση της επιτρόπου από το σαΐνι τον Τζέφρι για να ξεπουλήσει και αυτή ό,τι περνάει από το χέρι της!
Ανίκανη να κρατήσει την φετούλα μας, στη διεθνή «μάχη της φέτας»!
Τσάμπα τα 230.000 που παίρνει και 50.000 για έξοδα κίνησης που αν τα δίναμε θα την στέλναμε στον Άρη χωρίς επιστροφή ευχαρίστως, βάλε και τα έσοδα από τα ακίνητα κτλ, παίρνει και
