Η Τουρκία έχει ένα νέο νόμισμα, τη «Νέα Τουρκική Λίρα» (Yeni Turk
Lirasi), το οποίο αντικαθιστά το παλιό. Κοιτάζοντας το νέο
θα συνειδητοποιήσετε ότι μοιάζει ύποπτα με το κέρμα των 2 ευρώ. Αν
συγκρίνουμε αυτά τα δύο κομμάτια, βρίσκουμε ότι
έχουν ακριβώς την ίδια εμφάνιση (ένα δαχτυλίδι νικέλιο γύρω από την κεντρική χαλκού) και σχεδόν το ίδιο μέγεθος.
Η μόνη διαφορά είναι ότι αντί του 2, υπάρχει το 1 Αυτό το κομμάτι της τουρκικής λίρας είναι μια έξυπνη παραχάραξη του κέρματος των δύο ευρώ. Να είστε προσεκτικοί, βεβαιωθείτε για τα κέρματα των δύο ευρώ, δεδομένου ότι άρχισαν να κυκλοφορούν...
(patrisnews.com)
makeleio
έχουν ακριβώς την ίδια εμφάνιση (ένα δαχτυλίδι νικέλιο γύρω από την κεντρική χαλκού) και σχεδόν το ίδιο μέγεθος.
Η μόνη διαφορά είναι ότι αντί του 2, υπάρχει το 1 Αυτό το κομμάτι της τουρκικής λίρας είναι μια έξυπνη παραχάραξη του κέρματος των δύο ευρώ. Να είστε προσεκτικοί, βεβαιωθείτε για τα κέρματα των δύο ευρώ, δεδομένου ότι άρχισαν να κυκλοφορούν...
(patrisnews.com)
makeleio
Σε
μία γωνιά του Λονδίνου και συγκεκριμένα στο συνεδριακό κέντρο Εxcel
βρίσκεται σε εξέλιξη μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις τουρισμού
παγκοσμίως, η Word Travel Market.
Το κόστος της συμμετοχής της χώρας μας στην έκθεση αγγίζει το 1.000.000 ευρώ!
Αυτό που ενόχλησε άπαντες στο Μαξίμου ήταν το «τραγικό» κλιπ καθώς και η συμμετοχή της «σταρ» Όλγας σε αυτό.
Στο βίντεο εμφανίζεται όμως η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, η οποία δείχνει να απολαμβάνει το θέαμα και τραβά φωτογραφίες με το iphone της. Όταν κάνεις διακοπές στο London με τα λεφτά των Ελλήνων, γιατί να μην είσαι κεφάτη;
Το ποσό που δαπανήθηκε για το βίντεο κλιπ (περίπου 75.000 ευρώ) φαντάζει σαν ψίχουλα μπροστά στο 1.000.000 ευρώ που το υπουργείο αποφάσισε να διαθέσει για να διαφημιστεί το «ανύπαρκτο» ελληνικό προϊόν...
Σύμφωνα με τα Παραπολιτικά για την ενοικίαση του χώρου (819 τ.μ) δαπανήθηκαν 390.459,33 ευρώ, ενώ το κόστος για την κατασκευή, τη διακόσμηση και τον εξοπλισμό του περιπτέρου ξεπέρασε τα 270.000 ευρώ.
Για τις διαφημιστικές ενέργειες χρειάστηκαν περίπου 72.000 ευρώ. Για την έρευνα πουν διενεργήθηκε για την αγορά της Μεγάλης Βρετανίας στη χώρα μας και είχε ως δείγμα 366 Βρετανούς απαιτήθηκαν 12.500 ευρώ.
Το Coctail Party και ο Έλληνας φορολογούμενος
Λίγο μετά τα γυρίσματα του διαφημιστικού στις όχθες του Τάμεση διοργανώθηκε ένα παρτάκι για τους καλούς φίλους...
Αναρωτιέστε ποιος το πλήρωσε; Μα ο Έλληνας φορολογούμενος φυσικά! Ποιος άλλος;
Έχουμε και λέμε: 59.250 ευρώ για το πάρτι στο ΟΧΟ Tower Restaurant για περίπου διακόσια άτομα και όσους άλλους παρευρέθηκαν στην εκδήλωση. Εκτός από αυτά καταβλήθηκαν 15.000 ευρώ για την παράθεση του Cocktail Party, δηλαδή περίπου 75 ευρώ ανά άτομο.
Για την ιστορία το βίντεο το εξαφάνισαν παρόλο που η πρόθεση του υπουργείου ήταν να προωθηθεί στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης...
Μάλλον κάποιοι θα ένιωσαν ιδιαίτερη ντροπή για το αποτέλεσμα...
Αυτό το ντροπιαστικό βίντεο το βρήκαμε ξανά και σας το παρουσιάζουμε!
Ιδού τα κατορθώματα της Όλγας μας...
Read more: http://www.newsbomb.gr/politikh/story/256034/panakrivi-dolce-vita-gia-to-video-–-ntropi#ixzz2DAdwdCgx
Το κόστος της συμμετοχής της χώρας μας στην έκθεση αγγίζει το 1.000.000 ευρώ!
Αυτό που ενόχλησε άπαντες στο Μαξίμου ήταν το «τραγικό» κλιπ καθώς και η συμμετοχή της «σταρ» Όλγας σε αυτό.
Στο βίντεο εμφανίζεται όμως η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, η οποία δείχνει να απολαμβάνει το θέαμα και τραβά φωτογραφίες με το iphone της. Όταν κάνεις διακοπές στο London με τα λεφτά των Ελλήνων, γιατί να μην είσαι κεφάτη;
Το ποσό που δαπανήθηκε για το βίντεο κλιπ (περίπου 75.000 ευρώ) φαντάζει σαν ψίχουλα μπροστά στο 1.000.000 ευρώ που το υπουργείο αποφάσισε να διαθέσει για να διαφημιστεί το «ανύπαρκτο» ελληνικό προϊόν...
Σύμφωνα με τα Παραπολιτικά για την ενοικίαση του χώρου (819 τ.μ) δαπανήθηκαν 390.459,33 ευρώ, ενώ το κόστος για την κατασκευή, τη διακόσμηση και τον εξοπλισμό του περιπτέρου ξεπέρασε τα 270.000 ευρώ.
Για τις διαφημιστικές ενέργειες χρειάστηκαν περίπου 72.000 ευρώ. Για την έρευνα πουν διενεργήθηκε για την αγορά της Μεγάλης Βρετανίας στη χώρα μας και είχε ως δείγμα 366 Βρετανούς απαιτήθηκαν 12.500 ευρώ.
Το Coctail Party και ο Έλληνας φορολογούμενος
Λίγο μετά τα γυρίσματα του διαφημιστικού στις όχθες του Τάμεση διοργανώθηκε ένα παρτάκι για τους καλούς φίλους...
Αναρωτιέστε ποιος το πλήρωσε; Μα ο Έλληνας φορολογούμενος φυσικά! Ποιος άλλος;
Έχουμε και λέμε: 59.250 ευρώ για το πάρτι στο ΟΧΟ Tower Restaurant για περίπου διακόσια άτομα και όσους άλλους παρευρέθηκαν στην εκδήλωση. Εκτός από αυτά καταβλήθηκαν 15.000 ευρώ για την παράθεση του Cocktail Party, δηλαδή περίπου 75 ευρώ ανά άτομο.
Για την ιστορία το βίντεο το εξαφάνισαν παρόλο που η πρόθεση του υπουργείου ήταν να προωθηθεί στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης...
Μάλλον κάποιοι θα ένιωσαν ιδιαίτερη ντροπή για το αποτέλεσμα...
Αυτό το ντροπιαστικό βίντεο το βρήκαμε ξανά και σας το παρουσιάζουμε!
Ιδού τα κατορθώματα της Όλγας μας...
Read more: http://www.newsbomb.gr/politikh/story/256034/panakrivi-dolce-vita-gia-to-video-–-ntropi#ixzz2DAdwdCgx
Σε
μία γωνιά του Λονδίνου και συγκεκριμένα στο συνεδριακό κέντρο Εxcel
βρίσκεται σε εξέλιξη μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις τουρισμού
παγκοσμίως, η Word Travel Market.
Το κόστος της συμμετοχής της χώρας μας στην έκθεση αγγίζει το 1.000.000 ευρώ!
Αυτό που ενόχλησε άπαντες στο Μαξίμου ήταν το «τραγικό» κλιπ καθώς και η συμμετοχή της «σταρ» Όλγας σε αυτό.
Στο βίντεο εμφανίζεται όμως η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, η οποία δείχνει να απολαμβάνει το θέαμα και τραβά φωτογραφίες με το iphone της. Όταν κάνεις διακοπές στο London με τα λεφτά των Ελλήνων, γιατί να μην είσαι κεφάτη;
Το ποσό που δαπανήθηκε για το βίντεο κλιπ (περίπου 75.000 ευρώ) φαντάζει σαν ψίχουλα μπροστά στο 1.000.000 ευρώ που το υπουργείο αποφάσισε να διαθέσει για να διαφημιστεί το «ανύπαρκτο» ελληνικό προϊόν...
Σύμφωνα με τα Παραπολιτικά για την ενοικίαση του χώρου (819 τ.μ) δαπανήθηκαν 390.459,33 ευρώ, ενώ το κόστος για την κατασκευή, τη διακόσμηση και τον εξοπλισμό του περιπτέρου ξεπέρασε τα 270.000 ευρώ.
Για τις διαφημιστικές ενέργειες χρειάστηκαν περίπου 72.000 ευρώ. Για την έρευνα πουν διενεργήθηκε για την αγορά της Μεγάλης Βρετανίας στη χώρα μας και είχε ως δείγμα 366 Βρετανούς απαιτήθηκαν 12.500 ευρώ.
Το Coctail Party και ο Έλληνας φορολογούμενος
Λίγο μετά τα γυρίσματα του διαφημιστικού στις όχθες του Τάμεση διοργανώθηκε ένα παρτάκι για τους καλούς φίλους...
Αναρωτιέστε ποιος το πλήρωσε; Μα ο Έλληνας φορολογούμενος φυσικά! Ποιος άλλος;
Έχουμε και λέμε: 59.250 ευρώ για το πάρτι στο ΟΧΟ Tower Restaurant για περίπου διακόσια άτομα και όσους άλλους παρευρέθηκαν στην εκδήλωση. Εκτός από αυτά καταβλήθηκαν 15.000 ευρώ για την παράθεση του Cocktail Party, δηλαδή περίπου 75 ευρώ ανά άτομο.
Για την ιστορία το βίντεο το εξαφάνισαν παρόλο που η πρόθεση του υπουργείου ήταν να προωθηθεί στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης...
Μάλλον κάποιοι θα ένιωσαν ιδιαίτερη ντροπή για το αποτέλεσμα...
Αυτό το ντροπιαστικό βίντεο το βρήκαμε ξανά και σας το παρουσιάζουμε!
Ιδού τα κατορθώματα της Όλγας μας...
Read more: http://www.newsbomb.gr/politikh/story/256034/panakrivi-dolce-vita-gia-to-video-–-ntropi#ixzz2DAdwdCgx
Το κόστος της συμμετοχής της χώρας μας στην έκθεση αγγίζει το 1.000.000 ευρώ!
Αυτό που ενόχλησε άπαντες στο Μαξίμου ήταν το «τραγικό» κλιπ καθώς και η συμμετοχή της «σταρ» Όλγας σε αυτό.
Στο βίντεο εμφανίζεται όμως η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, η οποία δείχνει να απολαμβάνει το θέαμα και τραβά φωτογραφίες με το iphone της. Όταν κάνεις διακοπές στο London με τα λεφτά των Ελλήνων, γιατί να μην είσαι κεφάτη;
Το ποσό που δαπανήθηκε για το βίντεο κλιπ (περίπου 75.000 ευρώ) φαντάζει σαν ψίχουλα μπροστά στο 1.000.000 ευρώ που το υπουργείο αποφάσισε να διαθέσει για να διαφημιστεί το «ανύπαρκτο» ελληνικό προϊόν...
Σύμφωνα με τα Παραπολιτικά για την ενοικίαση του χώρου (819 τ.μ) δαπανήθηκαν 390.459,33 ευρώ, ενώ το κόστος για την κατασκευή, τη διακόσμηση και τον εξοπλισμό του περιπτέρου ξεπέρασε τα 270.000 ευρώ.
Για τις διαφημιστικές ενέργειες χρειάστηκαν περίπου 72.000 ευρώ. Για την έρευνα πουν διενεργήθηκε για την αγορά της Μεγάλης Βρετανίας στη χώρα μας και είχε ως δείγμα 366 Βρετανούς απαιτήθηκαν 12.500 ευρώ.
Το Coctail Party και ο Έλληνας φορολογούμενος
Λίγο μετά τα γυρίσματα του διαφημιστικού στις όχθες του Τάμεση διοργανώθηκε ένα παρτάκι για τους καλούς φίλους...
Αναρωτιέστε ποιος το πλήρωσε; Μα ο Έλληνας φορολογούμενος φυσικά! Ποιος άλλος;
Έχουμε και λέμε: 59.250 ευρώ για το πάρτι στο ΟΧΟ Tower Restaurant για περίπου διακόσια άτομα και όσους άλλους παρευρέθηκαν στην εκδήλωση. Εκτός από αυτά καταβλήθηκαν 15.000 ευρώ για την παράθεση του Cocktail Party, δηλαδή περίπου 75 ευρώ ανά άτομο.
Για την ιστορία το βίντεο το εξαφάνισαν παρόλο που η πρόθεση του υπουργείου ήταν να προωθηθεί στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης...
Μάλλον κάποιοι θα ένιωσαν ιδιαίτερη ντροπή για το αποτέλεσμα...
Αυτό το ντροπιαστικό βίντεο το βρήκαμε ξανά και σας το παρουσιάζουμε!
Ιδού τα κατορθώματα της Όλγας μας...
Read more: http://www.newsbomb.gr/politikh/story/256034/panakrivi-dolce-vita-gia-to-video-–-ntropi#ixzz2DAdwdCgx
Σε
μία γωνιά του Λονδίνου και συγκεκριμένα στο συνεδριακό κέντρο Εxcel
βρίσκεται σε εξέλιξη μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις τουρισμού
παγκοσμίως, η Word Travel Market.
Το κόστος της συμμετοχής της χώρας μας στην έκθεση αγγίζει το 1.000.000 ευρώ!
Αυτό που ενόχλησε άπαντες στο Μαξίμου ήταν το «τραγικό» κλιπ καθώς και η συμμετοχή της «σταρ» Όλγας σε αυτό.
Στο βίντεο εμφανίζεται όμως η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, η οποία δείχνει να απολαμβάνει το θέαμα και τραβά φωτογραφίες με το iphone της. Όταν κάνεις διακοπές στο London με τα λεφτά των Ελλήνων, γιατί να μην είσαι κεφάτη;
Το ποσό που δαπανήθηκε για το βίντεο κλιπ (περίπου 75.000 ευρώ) φαντάζει σαν ψίχουλα μπροστά στο 1.000.000 ευρώ που το υπουργείο αποφάσισε να διαθέσει για να διαφημιστεί το «ανύπαρκτο» ελληνικό προϊόν...
Σύμφωνα με τα Παραπολιτικά για την ενοικίαση του χώρου (819 τ.μ) δαπανήθηκαν 390.459,33 ευρώ, ενώ το κόστος για την κατασκευή, τη διακόσμηση και τον εξοπλισμό του περιπτέρου ξεπέρασε τα 270.000 ευρώ.
Για τις διαφημιστικές ενέργειες χρειάστηκαν περίπου 72.000 ευρώ. Για την έρευνα πουν διενεργήθηκε για την αγορά της Μεγάλης Βρετανίας στη χώρα μας και είχε ως δείγμα 366 Βρετανούς απαιτήθηκαν 12.500 ευρώ.
Το Coctail Party και ο Έλληνας φορολογούμενος
Λίγο μετά τα γυρίσματα του διαφημιστικού στις όχθες του Τάμεση διοργανώθηκε ένα παρτάκι για τους καλούς φίλους...
Αναρωτιέστε ποιος το πλήρωσε; Μα ο Έλληνας φορολογούμενος φυσικά! Ποιος άλλος;
Έχουμε και λέμε: 59.250 ευρώ για το πάρτι στο ΟΧΟ Tower Restaurant για περίπου διακόσια άτομα και όσους άλλους παρευρέθηκαν στην εκδήλωση. Εκτός από αυτά καταβλήθηκαν 15.000 ευρώ για την παράθεση του Cocktail Party, δηλαδή περίπου 75 ευρώ ανά άτομο.
Για την ιστορία το βίντεο το εξαφάνισαν παρόλο που η πρόθεση του υπουργείου ήταν να προωθηθεί στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης...
Μάλλον κάποιοι θα ένιωσαν ιδιαίτερη ντροπή για το αποτέλεσμα...
Αυτό το ντροπιαστικό βίντεο το βρήκαμε ξανά και σας το παρουσιάζουμε!
Ιδού τα κατορθώματα της Όλγας μας...
Read more: http://www.newsbomb.gr/politikh/story/256034/panakrivi-dolce-vita-gia-to-video-–-ntropi#ixzz2DAdwdCgx
Το κόστος της συμμετοχής της χώρας μας στην έκθεση αγγίζει το 1.000.000 ευρώ!
Αυτό που ενόχλησε άπαντες στο Μαξίμου ήταν το «τραγικό» κλιπ καθώς και η συμμετοχή της «σταρ» Όλγας σε αυτό.
Στο βίντεο εμφανίζεται όμως η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, η οποία δείχνει να απολαμβάνει το θέαμα και τραβά φωτογραφίες με το iphone της. Όταν κάνεις διακοπές στο London με τα λεφτά των Ελλήνων, γιατί να μην είσαι κεφάτη;
Το ποσό που δαπανήθηκε για το βίντεο κλιπ (περίπου 75.000 ευρώ) φαντάζει σαν ψίχουλα μπροστά στο 1.000.000 ευρώ που το υπουργείο αποφάσισε να διαθέσει για να διαφημιστεί το «ανύπαρκτο» ελληνικό προϊόν...
Σύμφωνα με τα Παραπολιτικά για την ενοικίαση του χώρου (819 τ.μ) δαπανήθηκαν 390.459,33 ευρώ, ενώ το κόστος για την κατασκευή, τη διακόσμηση και τον εξοπλισμό του περιπτέρου ξεπέρασε τα 270.000 ευρώ.
Για τις διαφημιστικές ενέργειες χρειάστηκαν περίπου 72.000 ευρώ. Για την έρευνα πουν διενεργήθηκε για την αγορά της Μεγάλης Βρετανίας στη χώρα μας και είχε ως δείγμα 366 Βρετανούς απαιτήθηκαν 12.500 ευρώ.
Το Coctail Party και ο Έλληνας φορολογούμενος
Λίγο μετά τα γυρίσματα του διαφημιστικού στις όχθες του Τάμεση διοργανώθηκε ένα παρτάκι για τους καλούς φίλους...
Αναρωτιέστε ποιος το πλήρωσε; Μα ο Έλληνας φορολογούμενος φυσικά! Ποιος άλλος;
Έχουμε και λέμε: 59.250 ευρώ για το πάρτι στο ΟΧΟ Tower Restaurant για περίπου διακόσια άτομα και όσους άλλους παρευρέθηκαν στην εκδήλωση. Εκτός από αυτά καταβλήθηκαν 15.000 ευρώ για την παράθεση του Cocktail Party, δηλαδή περίπου 75 ευρώ ανά άτομο.
Για την ιστορία το βίντεο το εξαφάνισαν παρόλο που η πρόθεση του υπουργείου ήταν να προωθηθεί στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης...
Μάλλον κάποιοι θα ένιωσαν ιδιαίτερη ντροπή για το αποτέλεσμα...
Αυτό το ντροπιαστικό βίντεο το βρήκαμε ξανά και σας το παρουσιάζουμε!
Ιδού τα κατορθώματα της Όλγας μας...
Read more: http://www.newsbomb.gr/politikh/story/256034/panakrivi-dolce-vita-gia-to-video-–-ntropi#ixzz2DAdwdCgx
Σε
μία γωνιά του Λονδίνου και συγκεκριμένα στο συνεδριακό κέντρο Εxcel
βρίσκεται σε εξέλιξη μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις τουρισμού
παγκοσμίως, η Word Travel Market.
Το κόστος της συμμετοχής της χώρας μας στην έκθεση αγγίζει το 1.000.000 ευρώ!
Αυτό που ενόχλησε άπαντες στο Μαξίμου ήταν το «τραγικό» κλιπ καθώς και η συμμετοχή της «σταρ» Όλγας σε αυτό.
Στο βίντεο εμφανίζεται όμως η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, η οποία δείχνει να απολαμβάνει το θέαμα και τραβά φωτογραφίες με το iphone της. Όταν κάνεις διακοπές στο London με τα λεφτά των Ελλήνων, γιατί να μην είσαι κεφάτη;
Το ποσό που δαπανήθηκε για το βίντεο κλιπ (περίπου 75.000 ευρώ) φαντάζει σαν ψίχουλα μπροστά στο 1.000.000 ευρώ που το υπουργείο αποφάσισε να διαθέσει για να διαφημιστεί το «ανύπαρκτο» ελληνικό προϊόν...
Σύμφωνα με τα Παραπολιτικά για την ενοικίαση του χώρου (819 τ.μ) δαπανήθηκαν 390.459,33 ευρώ, ενώ το κόστος για την κατασκευή, τη διακόσμηση και τον εξοπλισμό του περιπτέρου ξεπέρασε τα 270.000 ευρώ.
Για τις διαφημιστικές ενέργειες χρειάστηκαν περίπου 72.000 ευρώ. Για την έρευνα πουν διενεργήθηκε για την αγορά της Μεγάλης Βρετανίας στη χώρα μας και είχε ως δείγμα 366 Βρετανούς απαιτήθηκαν 12.500 ευρώ.
Το Coctail Party και ο Έλληνας φορολογούμενος
Λίγο μετά τα γυρίσματα του διαφημιστικού στις όχθες του Τάμεση διοργανώθηκε ένα παρτάκι για τους καλούς φίλους...
Αναρωτιέστε ποιος το πλήρωσε; Μα ο Έλληνας φορολογούμενος φυσικά! Ποιος άλλος;
Έχουμε και λέμε: 59.250 ευρώ για το πάρτι στο ΟΧΟ Tower Restaurant για περίπου διακόσια άτομα και όσους άλλους παρευρέθηκαν στην εκδήλωση. Εκτός από αυτά καταβλήθηκαν 15.000 ευρώ για την παράθεση του Cocktail Party, δηλαδή περίπου 75 ευρώ ανά άτομο.
Για την ιστορία το βίντεο το εξαφάνισαν παρόλο που η πρόθεση του υπουργείου ήταν να προωθηθεί στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης...
Μάλλον κάποιοι θα ένιωσαν ιδιαίτερη ντροπή για το αποτέλεσμα...
Αυτό το ντροπιαστικό βίντεο το βρήκαμε ξανά και σας το παρουσιάζουμε!
Ιδού τα κατορθώματα της Όλγας μας...
Read more: http://www.newsbomb.gr/politikh/story/256034/panakrivi-dolce-vita-gia-to-video-–-ntropi#ixzz2DAdwdCgx
Το κόστος της συμμετοχής της χώρας μας στην έκθεση αγγίζει το 1.000.000 ευρώ!
Αυτό που ενόχλησε άπαντες στο Μαξίμου ήταν το «τραγικό» κλιπ καθώς και η συμμετοχή της «σταρ» Όλγας σε αυτό.
Στο βίντεο εμφανίζεται όμως η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, η οποία δείχνει να απολαμβάνει το θέαμα και τραβά φωτογραφίες με το iphone της. Όταν κάνεις διακοπές στο London με τα λεφτά των Ελλήνων, γιατί να μην είσαι κεφάτη;
Το ποσό που δαπανήθηκε για το βίντεο κλιπ (περίπου 75.000 ευρώ) φαντάζει σαν ψίχουλα μπροστά στο 1.000.000 ευρώ που το υπουργείο αποφάσισε να διαθέσει για να διαφημιστεί το «ανύπαρκτο» ελληνικό προϊόν...
Σύμφωνα με τα Παραπολιτικά για την ενοικίαση του χώρου (819 τ.μ) δαπανήθηκαν 390.459,33 ευρώ, ενώ το κόστος για την κατασκευή, τη διακόσμηση και τον εξοπλισμό του περιπτέρου ξεπέρασε τα 270.000 ευρώ.
Για τις διαφημιστικές ενέργειες χρειάστηκαν περίπου 72.000 ευρώ. Για την έρευνα πουν διενεργήθηκε για την αγορά της Μεγάλης Βρετανίας στη χώρα μας και είχε ως δείγμα 366 Βρετανούς απαιτήθηκαν 12.500 ευρώ.
Το Coctail Party και ο Έλληνας φορολογούμενος
Λίγο μετά τα γυρίσματα του διαφημιστικού στις όχθες του Τάμεση διοργανώθηκε ένα παρτάκι για τους καλούς φίλους...
Αναρωτιέστε ποιος το πλήρωσε; Μα ο Έλληνας φορολογούμενος φυσικά! Ποιος άλλος;
Έχουμε και λέμε: 59.250 ευρώ για το πάρτι στο ΟΧΟ Tower Restaurant για περίπου διακόσια άτομα και όσους άλλους παρευρέθηκαν στην εκδήλωση. Εκτός από αυτά καταβλήθηκαν 15.000 ευρώ για την παράθεση του Cocktail Party, δηλαδή περίπου 75 ευρώ ανά άτομο.
Για την ιστορία το βίντεο το εξαφάνισαν παρόλο που η πρόθεση του υπουργείου ήταν να προωθηθεί στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης...
Μάλλον κάποιοι θα ένιωσαν ιδιαίτερη ντροπή για το αποτέλεσμα...
Αυτό το ντροπιαστικό βίντεο το βρήκαμε ξανά και σας το παρουσιάζουμε!
Ιδού τα κατορθώματα της Όλγας μας...
Read more: http://www.newsbomb.gr/politikh/story/256034/panakrivi-dolce-vita-gia-to-video-–-ntropi#ixzz2DAdwdCgx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου