Καθώς ήμουν στο Youtube ψάχνοντας κάποιο τραγούδι για να
“σκοτώσω” την ώρα μου έπεσα τυχαία πάνω σε ένα χθεσινό Video στο οποίο ο
κ. Βενιζέλος βγαίνει εκτός εαυτού μετά από ερώτηση ενός κυρίου απο το
πλατό.
Η ερώτηση που του έγινε είναι μια απορία που έχει ο
κάθε Έλληνας πολίτης και έχει να κάνει με τη Siemens . Ο κ. Νικολάου
ρώτησε το εξής στον κύριο Βενιζέλο : Από τι στιγμή που υπάρχει κυβέρνηση
εθνικής συνευθήνης με τη μούτρα θα πάτε να διαπραγματευτείτε για το
μέλλον της Ελλάδος όταν κ. Μερκελ γνωρίζει ποίοι έχουν πάρει μίζες ;
Αρχικά ο κ.Βενιζέλος χλόμιασε λίγο και είπε να τα ρίξει στον
ΣΥ.ΡΙΖ.Α , όπως όλοι οι αρχηγοί κομμάτων κάνουν τον τελευταίο καιρό .Στη
συνέχει δυσκολεύτηκε να απαντήσει και σε αυτό νομίζω
πως ευθύνεται αυτός ο εκνευρισμός.