Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα χτυπάει. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα χτυπάει. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

Για ποιον Δήμαρχο χτυπάει η καμπάνα του ΣΔΟΕ;

Το site aftodioikisi.gr έβαλε χτες ένα κουίζ  με το δημοσίευμά του "ΣΔΟΕ: ΣΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΕ ΕΙΣΟΔΗΜΑ 320.000 €"

Τον πλουσιότερο δήμαρχο της χώρας, με δηλωθέν εισόδημα το 2011 πάνω από 320.000 ευρώ έχει βάλει, σύμφωνα με πληροφορίες της aftodioikisi.gr, στο στόχαστρό του το ΣΔΟΕ. Πρόκειται για γνωστό ανά το πανελλήνιο δήμαρχο μεγάλου δήμου της χώρας που δραστηριοποιείται επιχειρηματικά στην περιοχή του και μετά το ασυμβίβαστο που θέσπισε ο «Καλλικράτης» από 1.1.2011 εξακολουθεί να

Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

Βενιζέλος … ο “υπερασπιστής” της Ελλάδος που δεν σηκώνει μύγα στο σπαθί του

Καθώς ήμουν στο Youtube ψάχνοντας κάποιο τραγούδι για να “σκοτώσω” την ώρα μου έπεσα τυχαία πάνω σε ένα χθεσινό Video στο οποίο ο κ. Βενιζέλος βγαίνει εκτός εαυτού μετά από ερώτηση ενός κυρίου απο το πλατό.

Η ερώτηση που του έγινε είναι μια απορία που έχει ο κάθε Έλληνας πολίτης  και έχει να κάνει με τη Siemens . Ο κ. Νικολάου ρώτησε το εξής στον κύριο Βενιζέλο : Από τι στιγμή που υπάρχει κυβέρνηση εθνικής συνευθήνης  με  τη μούτρα θα πάτε να διαπραγματευτείτε  για το μέλλον της Ελλάδος όταν  κ. Μερκελ γνωρίζει ποίοι έχουν πάρει μίζες ;

Αρχικά ο κ.Βενιζέλος χλόμιασε λίγο και είπε να τα ρίξει στον ΣΥ.ΡΙΖ.Α , όπως όλοι οι αρχηγοί κομμάτων κάνουν τον τελευταίο καιρό .Στη συνέχει δυσκολεύτηκε να απαντήσει και σε αυτό νομίζω πως ευθύνεται αυτός ο εκνευρισμός.

(Δείτε το βίντεο εδώ και εδώ)

Από το στόμα του κ.Βενιζέλου  βγήκαν μεγάλες κουβέντες που μάλλον δεν θα έπρεπε να πει ποτέ!


Μίλησε για εθνικό συμφέρον , και για την πολύωρη απασχόληση των πολιτικών

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...