Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

Πώς μπορεί μια βουλευτής να εξοργίσει τόσο κόσμο; (η κυρία Ρεπούση)!


Ήξερα τις απόψεις της κυρίας Ρεπούση όσον αφορά τον «συνωστισμό» που επικρατούσε στην Σμύρνη το 1922, αλλά από αυτή την κίνηση που έκανε μέσα στη Βουλή, δηλαδή το ότι αποχώρησε όταν ανακοινώθηκε από τον πρόεδρό της πως θα κρατήσουν ενός λεπτού σιγή ως ένδειξη σεβασμού για την γενοκτονία των Ποντίων, με έστειλε στον ψυχίατρο!


Ένιωσε τόσο ενοχλημένη που πήρε το καπελάκι της και την έκανε με ελαφράν την καρδίαν από τα έδρανα. Δεν ήθελε να τιμήσει τους 353.000 σφαγιασμένους από τους Τούρκους Πόντιους, γιατί αμφισβητεί τις αιτίες και την ύπαρξη τους!

Στη σελίδα της στο facebook έγραψε μια «ωραιότατη» ανακοίνωση, να μην την ενοχλούμε με παράπονα γιατί… κουράστηκε! Και όχι μόνο αυτό, έβαλε και τους διαχειριστάδες της να σβήνουν τα σχόλια που δεν της αρέσουν και που, προφανώς, δεν μπορεί να δώσει μια αξιοπρεπή απάντηση γι αυτό που έκανε. Και δεν το λέω γιατί το άκουσα από κάποιον, αλλά γιατί το είδα με τα μάτια μου. Έκανα μια παρατήρηση και όχι μόνο σβήστηκα, αλλά έφαγα και ένα ωραιότατο μπλοκάρισμα έτσι ώστε να μην μπορώ να ξανασχολιάσω τίποτα σε όσα γράψει από δω και στο εξής.

Αυτό θα πει Δημοκρατία κύριε Κουβέλη μου!!!!!

Να τους χαίρεστε τους βουλευτάδες σας και να τους δίνετε και τα εύσημα για να κάνουν κι άλλα εγκλήματα. Γιατί έγκλημα είναι όταν διαστρεβλώνεται η ιστορία και έγκλημα είναι όταν αυτός ο άνθρωπος που την έχει διαστρεβλώσει βρίσκεται στα έδρανα της Βουλής και αποφασίζει για το μέλλον αυτών που σνομπάρει και απαξιώνει.

Ναι, ενοχλήθηκε η κυρία Ρεπούση, που με τις κινήσεις και τα λεγόμενα της προσέβαλε έναν ολόκληρο λαό, και εμείς πρέπει να υπακούσουμε…
Πέρασε ανεπιστρεπτί ο καιρός του απυρόβλητου διότι ο κόσμος και κουράστηκε και σιχάθηκε τις πολιτικές ατασθαλίες (για να μην πω κάτι βαρύτερο). Εάν νομίζουν πως είναι οι κυρίαρχοι του σύμπαντος τους έχω νέα…
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ και ένας από τους λόγους που θέλω να γίνουν ξανά εκλογές είναι μπας και ξυπνήσει ο κόσμος και δει τι έβαλε μέσα στη Βουλή και πάρει τα μέτρα του!

Ένα από τα πράγματα για τα οποία νιώθω τόσο περήφανη κυρία Ρεπούση μου, είναι και η ποντιακή μου καταγωγή. Οι παππούδες μου και οι γιαγιάδες μου γεννήθηκαν και μεγάλωσαν στον Πόντο και εκδιώχθηκαν από τα σπίτια τους αφήνοντας τις περιουσίες και τον ιδρώτα τους, σαν να ήταν οι τελευταίοι εγκληματίες του κόσμου, από τους Τούρκους που τόσο φαίνεται να συμπαθείς και να υποστηρίζεις. Δεν με ενδιαφέρει αν έχεις διαφορετική άποψη από εμένα, αλλά θα ήθελα να μην με προκαλείς με τη συμπεριφορά και τη στάση σου. Θα ήθελα να με σέβεσαι.
Δεν θέλεις να σε κατατάξω ανάμεσα στο 7% που πήρε εκείνο το απαράδεκτο κόμμα -δεν θα πω ούτε καν πώς λέγεται, αρνούμαι πεισματικά και να το ψελλίσω χαμηλόφωνα- καταλαβαίνεις φαντάζομαι ποιους εννοώ.

Αυτό που είδα εγώ είναι πως είστε ίδιοι και πολύ φοβάμαι ότι είσαι χειρότερη και πολύ πιο επικίνδυνη από δαύτους. Είσαι η μοναδική ιστορικός που έχει σκοπό να διαγράψει την ιστορία και όχι να την διαιωνίσει με το έργο και τα γραπτά της.
Μιλώ κάτω από πίεση και φόρτο συναισθημάτων αλλά δεν φταίω εγώ γι αυτό. Με πλήγωσες και με θύμωσες γιατί αμφισβήτησες την ελληνικότητά μου.
Αμφισβήτησες τον πατριωτισμό μου και την ύπαρξη μου.
Αμφισβήτησες τους προγόνους μου και την θυσία που έκαναν. Δεν είσαι περισσότερο Ελληνίδα από εμένα και δεν είσαι καν πιο έξυπνη και όμως, μ’ έχεις απασχολήσει αρκετή ώρα τώρα. Δεν γνωρίζω την καταγωγή σου αλλά εύχομαι να μην χρειαστεί να εγκαταλείψεις ποτέ το σπίτι σου γιατί θα το έχει αποφασίσει κάποιος άλλος ερήμην σου.


Πηγή: www.aixmi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...