Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

Αναγνώστης σχετικά με το παράνομο κλείσιμο απο την ΤτΕ της EVIMA ασφαλιστικής

Ήμουν νέος σχετικά συνεργάτης της εταιρίας.Από την μικρή μου εμπειριά θα ήθελα να πω 2 πράγματα.Η evima ήταν μία εταιρία πρότυπο τόσο για τις προσφερόμενες υπηρεσίες προς τους πελάτες όσο και για την συμπεριφορά των υπαλλήλων απέναντι στους συνεργάτες. Πάντα εξυπηρετικοί και φιλικοί,πρόθυμοι να λύσουν κάθε απορία μας.Η εταιρία υπήρξε υπόδειγμα φερεγγυότητας καθώς σε μερικά περιστατικά ατυχημάτων στα οποία ενεπλάκησαν πελάτες μου έδρασε άμεσα και οι άνθρωποι αποζημιωθήκαν στο ακέραιο εντός λίγων ημερών,πράγμα που εξέπληξε και εμένα και αλλά και τους πελάτες μου.

Θεωρώ ντροπή το γεγονός ότι μία υγιέστατη εταιρία με σχέδιο,όρεξη και καινοτόμες ιδέες στον χώρο έπρεπε να κλείσει επειδή κάποιοι γνωστοί μεγαλοιδιοκτήτες ασφαλιστικών εταιριών θέλησαν να μεγαλώσουν το κομμάτι τους στην πίτα των ασφαλιστηρίων συμβολαίων εν όψει και της εφαρμογής του νόμου για τα ανασφάλιστα οχήματα.Ντρέπομαι και λυπάμαι που είμαι πολίτης ενός κράτους που διοικείται από ληστοσυμμορίτες και που η ίδια η κεντρική
εξουσία είναι φερέφωνο των μεγαλοσυμφερόντων.


Η εταιρία είχε κάνει αύξηση μετοχικού κεφαλαίου πριν τα Χριστούγεννα (3.000.000 ) και ξαναέκανε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου το πρωί της Παρασκευής λίγο πριν η ΤΤΕ την κλείσει εντελώς αναίτια και αυθαίρετα.

Ντρόπη και αίσχος σε αυτούς που αφαιρούν το δικαίωμα της εργασίας σε μία μεγάλη και αξιολογότατη εταιρία τόσων οικογενειών καθώς και ημών των συνεργατών.Θα είμαι στο πλευρό σας σε ό,τι χρειαστεί.Η αλήθεια θα λάμψει και τα αποβράσματα αυτά που θα ξεπουλούσανε και την μάνα τους για ένα κομμάτι ψωμί θα πληρώσουν για την ζημιά που προκάλεσαν.Καλό κουράγιο σε όλους.

Αναγνώστης

newsnow

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...