Δευτέρα 16 Απριλίου 2012

Αντώνη εξήγησε μου σε παρακαλώ...

Αντώνη Σαμαρά, Οι δημοσκοπήσεις δείχνουν οτι θα είσαι με τη Ν.Δ. πρώτο κόμμα, με εντολή σχηματισμού κυβέρνησης. Προσπαθώντας να αποδικωπιοιήσω τις πρόσφατες πολιτικές σου επιλογές, ώστε να έχω καθαρή άποψη σαν ψηφοφόρος, μου δημιουργούνται κάποια ερωτήματα που θα ήθελα προσωπική απάντηση απο εσένα...Βέβαια, τα ερωτήματα μου τα θέτω σε ανοικτή θέα εδώ , μήπως και άλλοι ψηφοφόροι έχουν τις απορίες μου.


Οι απορίες μου λοιπόν είναι οι εξής:



-- Διέγραψες απο τη Ν.Δ. την Ντόρα Μπακογιάννη επειδή ψήφισε ΝΑΙ στο μνημόνιο, ενώ η γραμμή του κόμματος ήταν ΟΧΙ

- - Μετά απο λίγο καιρό διέγραψες απο τη Ν.Δ. 21 βουλευτές σου , επειδή ψήφισαν ΟΧΙ, ενώ η γραμμή του κόμματος ήταν ΝΑΙ

--  Στη συνέχεια , κάποιοι απο τους 21 διαγραφέντες βουλευτές σου , είχαν επαφή με την Ντόρα Μπακογιάννη, για να ενταχθούν στη Δημοκρατική Συμμαχία (που έλεγε ΝΑΙ στο μνημόνιο) , ενω αυτοί είχαν   διαγραφεί απο τη Ν.Δ. επειδή είχαν ψηφίσει ΟΧΙ....

- - Η Ντόρα Μπακογιάννη (που συζητούσε με αυτούς τους διεγραφέντες βουλευτες,  το ενδεχόμενο ένταξης τους στο κόμμα της, που στη ΝΔ ψήφισαν ΟΧΙ ενώ η Δημοκρατική Συμαχία ψήφισε ΝΑΙ στο μνημόνιο), σε κατηγόρησε  Αντώνη Σαμαρά , για πολιτική σχιζοφρένεια...

- - Εσύ Αντώνη Σαμαρά , τώρα  "μαζεύεις" πίσω , κάποιους απο αυτούς τους βουλευτές που ψήφισαν ΟΧΙ στο μνημόνιο ενώ η γραμμή σου ήταν οτι θα έπρεπε να ψηφίσουν  ΝΑΙ...

ΕΞΗΓΗΣΕ ΜΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΝΤΩΝΗ , ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΚΑΛΑ; Να συμβουλευτώ ψυχίατρο πριν πάω να ψηφίσω, η μήπως όλα τα παραπάνω είναι απλά ένα ονειρο και οχι πραγματικότητα;
alithinapsemata.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...