σχόλιο Vuvuzela:
Γράφει η Εκάβη
Η πολιτικοί φυσικά και σώζουν κοινοπραξίες όπου μετέχουν φιλαράκια. Για να δούμε ποία είναι αυτή η «Ολυμπία Οδός». Έχουμε και λέμε .....
1)VINCI Concessions: η Γαλλική εταιρεία που έφτιαξε και τη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου --- ναι, καλά θυμάστε, η γέφυρα που δέχτηκε κριτική, επειδή το οδικό δίκτυο είτε από πλευράς Πάτρας είτε Στερεάς Ελλάδας τότε ήταν ελλιπές ή ανεπαρκές και μέχρι και το περιδικό The Economist είπε πως η γέφυρα συνδέει το "πουθενά συγκεκριμένα με το εντελώς πουθενά". Εξάλλου, ο Σαμαράς με τον Ολλάντ τα είπαν πριν λίγες μέρες και προφανώς δεν θέλουν να στεναχωρηθεί ο γενικός διευθυντής της VINCI, ο κ. Pierre-André de Chalendar, πρώην υφυπουργός στο υπουργείο Ενέργειας και Πρώτων Υλών (Direction Générale de l'Energie et des Matières Premières) και συμμετέχων στη συνάντηση Bilderberg του 2012 στο Chantilly της Virginia (ΗΠΑ)
2) HOCHTIEF PPP SOLUTIONS: Λίγα λόγια χρειάζονται για την κατασκευαστική εταιρεία του Hilton στην Αθήνα το 1961-1963 και αεροδρομίου
Ελευθέριος Βενιζέλος (1996-2000) το οποίο έχει πωλητήριο εδώ και καιρό. Για τα 150 εκατ. ευρώ που χρωστάει στο Δημόσιο που μάθαμε πέρυσι δεν ξέρουμε τι γίνεται. Α, τώρα που την αναφέρουμε, αυτή δεν έκανε και το υπόγειο καταφύγιο του Χίτλερ (Führerbunker);
3) J&P-ΑΒΑΞ των Ολυμπιακών εγκαταστάσεων, Φωτισμός Ακρόπολης,The Mall, Golden Hall, κτλ...(δείτε εδώ)
4) ΑΚΤΩΡ συμφερόντων Μπόμπολα, δεν χρειάζονται περαιτέρω σχόλια. Για τα πρακτικά, τον περασμένο μήνα αποδόθηκαν κατηγορίες σε βαθμό κακουργήματος σε ΕΡΓΟΣΕ και ΑΚΤΩΡ για "μη ολοκλήρωση του έργου, παρά την ανελλιπή χρηματοδότησή" της κατασκευής σήραγγας στο Λιανοκλάδι Φθιώτιδας.
5) ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με μεγαλύτερο πελάτη τη ΔΕΗ. Και σε τι δεν έχει βάλει το χεράκι της η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Δείτε την ιστοσελίδα της ΤΕΡΝΑ εδώ, άλλα τόσα έργα εδώ, Ιόνια Οδός, ΣΤΡΩΤΗΡΕΣ ΑΕΒΕ, και ότι κάλο έχει ο μπαξές.Επίσης, ο Μέργος (ο κύριος που θεωρεί "υψηλό" τoν κατώτατο μισθό) πέρασε απο το διοικητικό συμβούλιο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ 2 χρόνια μετά την προεδρία του στη θυγατρική της ΔΕΗ «ΔΕΗ Ανανεώσιμες» που εμπλέκονται στο ύποπτο έργο κατασκευής σταθμού ηλεκτρικής ενέργειας στη Ρόδο.
6) ΑΘΗΝΑ ΑΤΕ (μέλος του ομίλου J&P-ΑΒΑΞ) με άλλες τόσες Ολυμπιακές εγκαταστάσεις, λιμενικά, κτιριακά, ενεργειακά έργα και έργα υποδομής για ΥΠΕΧΩΔΕ, ΕΟΤ, ΔΕΗ, ΕΛΠΕ, ΔΕΠΑ, ΕΥΔΑΠ, Hochtief, ΕΡΓΟΣΕ, Εγνατία Οδός ... (δείτε εδώ)
Και τώρα το άρθρο:
25,2 εκατ. ευρώ για να σωθεί η «Ολυμπία Οδός»
Την κατεπείγουσα διάθεση 25,2 εκατ. ευρώ από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων στην κοινοπραξία «Ολυμπία Οδός» προκειμένου να τη διασώσει από πτώχευση αποφάσισε το υπουργείο Υποδομών.
Πρόκειται για την καταβολή αποζημίωσης για έσοδα από διόδια (μέχρι το τέλος του 2011) που υπολογίζεται ότι έχασε η κοινοπραξία λόγω της μη λειτουργίας μεγάλου αριθμού σταθμών διοδίων που προέβλεπε η σύμβαση.
Το σταδιακό κλείσιμο, λοιπόν, των οικονομικών εκκρεμοτήτων απέναντι στους παραχωρησιούχους συνεχίζεται, στο πλαίσιο της επίλυσης των διαφορών των δύο πλευρών. Με νέα απόφαση, στις 15 Φεβρουαρίου, την οποία υπογράφει ο αναπληρωτής υπουργός Σταύρος Καλογιάννης, εγκρίνεται η διάθεση στην «Ολυμπία Οδό» 25,2 εκατ. ευρώ.
trelokouneli
Γράφει η Εκάβη
Η πολιτικοί φυσικά και σώζουν κοινοπραξίες όπου μετέχουν φιλαράκια. Για να δούμε ποία είναι αυτή η «Ολυμπία Οδός». Έχουμε και λέμε .....
1)VINCI Concessions: η Γαλλική εταιρεία που έφτιαξε και τη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου --- ναι, καλά θυμάστε, η γέφυρα που δέχτηκε κριτική, επειδή το οδικό δίκτυο είτε από πλευράς Πάτρας είτε Στερεάς Ελλάδας τότε ήταν ελλιπές ή ανεπαρκές και μέχρι και το περιδικό The Economist είπε πως η γέφυρα συνδέει το "πουθενά συγκεκριμένα με το εντελώς πουθενά". Εξάλλου, ο Σαμαράς με τον Ολλάντ τα είπαν πριν λίγες μέρες και προφανώς δεν θέλουν να στεναχωρηθεί ο γενικός διευθυντής της VINCI, ο κ. Pierre-André de Chalendar, πρώην υφυπουργός στο υπουργείο Ενέργειας και Πρώτων Υλών (Direction Générale de l'Energie et des Matières Premières) και συμμετέχων στη συνάντηση Bilderberg του 2012 στο Chantilly της Virginia (ΗΠΑ)
2) HOCHTIEF PPP SOLUTIONS: Λίγα λόγια χρειάζονται για την κατασκευαστική εταιρεία του Hilton στην Αθήνα το 1961-1963 και αεροδρομίου
Ελευθέριος Βενιζέλος (1996-2000) το οποίο έχει πωλητήριο εδώ και καιρό. Για τα 150 εκατ. ευρώ που χρωστάει στο Δημόσιο που μάθαμε πέρυσι δεν ξέρουμε τι γίνεται. Α, τώρα που την αναφέρουμε, αυτή δεν έκανε και το υπόγειο καταφύγιο του Χίτλερ (Führerbunker);
3) J&P-ΑΒΑΞ των Ολυμπιακών εγκαταστάσεων, Φωτισμός Ακρόπολης,The Mall, Golden Hall, κτλ...(δείτε εδώ)
4) ΑΚΤΩΡ συμφερόντων Μπόμπολα, δεν χρειάζονται περαιτέρω σχόλια. Για τα πρακτικά, τον περασμένο μήνα αποδόθηκαν κατηγορίες σε βαθμό κακουργήματος σε ΕΡΓΟΣΕ και ΑΚΤΩΡ για "μη ολοκλήρωση του έργου, παρά την ανελλιπή χρηματοδότησή" της κατασκευής σήραγγας στο Λιανοκλάδι Φθιώτιδας.
5) ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με μεγαλύτερο πελάτη τη ΔΕΗ. Και σε τι δεν έχει βάλει το χεράκι της η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Δείτε την ιστοσελίδα της ΤΕΡΝΑ εδώ, άλλα τόσα έργα εδώ, Ιόνια Οδός, ΣΤΡΩΤΗΡΕΣ ΑΕΒΕ, και ότι κάλο έχει ο μπαξές.Επίσης, ο Μέργος (ο κύριος που θεωρεί "υψηλό" τoν κατώτατο μισθό) πέρασε απο το διοικητικό συμβούλιο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ 2 χρόνια μετά την προεδρία του στη θυγατρική της ΔΕΗ «ΔΕΗ Ανανεώσιμες» που εμπλέκονται στο ύποπτο έργο κατασκευής σταθμού ηλεκτρικής ενέργειας στη Ρόδο.
6) ΑΘΗΝΑ ΑΤΕ (μέλος του ομίλου J&P-ΑΒΑΞ) με άλλες τόσες Ολυμπιακές εγκαταστάσεις, λιμενικά, κτιριακά, ενεργειακά έργα και έργα υποδομής για ΥΠΕΧΩΔΕ, ΕΟΤ, ΔΕΗ, ΕΛΠΕ, ΔΕΠΑ, ΕΥΔΑΠ, Hochtief, ΕΡΓΟΣΕ, Εγνατία Οδός ... (δείτε εδώ)
Και τώρα το άρθρο:
25,2 εκατ. ευρώ για να σωθεί η «Ολυμπία Οδός»
Την κατεπείγουσα διάθεση 25,2 εκατ. ευρώ από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων στην κοινοπραξία «Ολυμπία Οδός» προκειμένου να τη διασώσει από πτώχευση αποφάσισε το υπουργείο Υποδομών.
Πρόκειται για την καταβολή αποζημίωσης για έσοδα από διόδια (μέχρι το τέλος του 2011) που υπολογίζεται ότι έχασε η κοινοπραξία λόγω της μη λειτουργίας μεγάλου αριθμού σταθμών διοδίων που προέβλεπε η σύμβαση.
Το σταδιακό κλείσιμο, λοιπόν, των οικονομικών εκκρεμοτήτων απέναντι στους παραχωρησιούχους συνεχίζεται, στο πλαίσιο της επίλυσης των διαφορών των δύο πλευρών. Με νέα απόφαση, στις 15 Φεβρουαρίου, την οποία υπογράφει ο αναπληρωτής υπουργός Σταύρος Καλογιάννης, εγκρίνεται η διάθεση στην «Ολυμπία Οδό» 25,2 εκατ. ευρώ.
trelokouneli
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου