Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Σαν να μη τρέχει τίποτα (Siemens και πάλι Siemens λένε)

σχόλιο Vuvuzela: Μας δουλεύουν στα ίσια και μεις τους κοιτάμε.

 

Siemens: Επιστρέφει στους διαγωνισμούς Δημοσίου

Ολική επαναφορά της Siemens στους διαγωνισμούς του Δημοσίου, που θα «τρέξουν» το επόμενο διάστημα, σηματοδοτεί η παρουσίαση χθες στην Αθήνα του ειδικά διαμορφωμένου οχήματος RE-cube. 
 Η ολοκλήρωση του εξωδικαστικού συμβιβασμού με το ελληνικό Δημόσιο επιτρέπει στην εταιρεία να επανακάμψει στην ελληνική αγορά, τώρα που νέοι διαγωνισμοί αναμένονται σε σιδηρόδρομο και μετρό. 

Η εταιρεία, μετά από χρόνια επικοινωνιακής σιωπής, συνέπεια των οικονομικών σκανδάλων, επέλεξε την Αθήνα ως πρώτο σταθμό της, εκτός Γερμανίας, περιοδείας του RE - cube. Το εν λόγω βαγόνι αποτελεί μια από τις νέες εφαρμογές της εταιρείας καθώς περιέχει σύστημα ηλεκτροκίνησης, χωρίς εναέρια γραμμή επαφής. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι η παρουσίαση της νέας λύσης της Siemens συνέπεσε με
την ανάδειξη του νικητή του διαγωνισμού Rethink Athens για την ανασυγκρότηση του κέντρου της Αθήνας με άξονα την οδό Πανεπιστημίου, όπου βασικό στοιχείο θα αποτελεί η επέκταση του Τραμ ως την Πλατεία Αιγύπτου.

Προμήθεια νέων συρμών για το τραμ
Οι σχεδιαζόμενες επεκτάσεις του Τραμ προς τον Πειραιά αλλά και το κέντρο της Αθήνας για να λειτουργήσουν θα χρειαστεί να γίνουν νέες προμήθειες τροχαίου υλικού. Ειδικότερα στα σχέδια περιλαμβάνονται η προμήθεια 25 συρμών, προϋπολογισμού 60 εκατομμυρίων ευρώ.

Επιπλέον η γερμανική εταιρεία έχει καταθέσει φάκελο συμμετοχής για την ανάληψη του έργου ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής Τιθορέα – Δομοκός. Στο συγκεκριμένο έργο η εργολαβία της ηλεκτροκίνησης ανέρχεται σε 30 εκατομμύρια ευρώ. Παρούσα δηλώνει η Siemens και στο έργο της επέκτασης του μετρό της Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά. 
 Να σημειώσουμε ότι η μεγάλη γερμανική εταιρεία έχει συμμετοχή σχεδόν σε όλους τους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους ενώ αναμένει την προκήρυξη των διαγωνισμών που αναμένονται τόσο από την ΕΡΓΟΣΕ, στο κομμάτι των σιδηροδρομικών έργων, όσο από την Αττικό Μετρό στο κομμάτι των επεκτάσεων του Μετρό. 

Τεχνολογία αιχμής 

Κατά τη διάρκεια των παρουσιάσεων που έγιναν στελέχη της εταιρείας εστίασαν σε προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, όπως υποσταθμοί ηλεκτρικής ενέργειας, λύσεις ηλεκτροκίνησης χωρίς εναέριες γραμμές επαφής και συστήματα αποθήκευσης ενέργειας, καθώς και σε συστήματα που αναβαθμίζουν παραδοσιακές υποδομές και εναέριες γραμμές ηλεκτροδότησης. 

Τα νέα συστήματα της Siemens για μέσα σταθερής τροχιάς, όπως το τραμ, μπορούν να επιτύχουν μείωση της ενεργειακής κατανάλωσης έως και 30%, να βελτιστοποιήσουν τα κόστη καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής των συστημάτων (διαθεσιμότητα 99,8%), αλλά και να επιτύχουν μείωση των εκπο-μπών διοξειδίου του άνθρακα έως και κατά 80 τόνους ανά έτος. 

Σημειώνεται, ότι στο πλαίσιο της περιοδείας της Siemens, το REcube θα επισκεφθεί περισσότερες από 16 χώρες και 22 πόλεις. 

Η βιώσιμη αστική ανάπτυξη, ανέφερε ο κ. Γεωργίου, Διευθυντής Τομέα Υποδομών & Αστικών Κέντρων της Siemens Ελλάδος αποτελεί μια τεράστια πρόκληση. Τα αστικά κέντρα είναι υπεύθυνα για το 75% της κατανάλωσης ενέργειας και για το 80% των αέριων ρύπων στον κόσμο.

sofokleous10

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...